منتديات محمد الرايق ترحب بكم
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شويه نكت تعدل الدماااااااااااااااااغ

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

شويه نكت تعدل الدماااااااااااااااااغ Empty
مُساهمةموضوع: شويه نكت تعدل الدماااااااااااااااااغ    شويه نكت تعدل الدماااااااااااااااااغ I_icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 6:10 am

صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انتوا بتشوفوا فيه الموضوع المهم يعنى اني بسلم عليكم وخلاص واختصارآ انا جايبه شويه نكت مش عارفه اذا كانت رخمه ولا حلوة عشان ماطولش يعنى اهي وخلاص وانتوا وحظكم بقى

رقد الرجل على فراشة يغالب الغيبوبةوكلما افاق وجد زوجتة بجوارة وتنظر الية بحنان فامسك بيدها قائلا: لما اترفدت وقفتى معايا، ولما شركتى فلست كنتى جنبى، ولما بيتنا اتحرق كنتى جنبى ، ودلوقتى انتى برضة جنبى ، مش عارف لية انا حاسس انك نحس Basketball

خلاص بقى كفايه ضحك اله شوف اللى بعده Razz

معلم لغة عربية قال : وقفت السيارة فى المكان الممنوع ...ثم سأل أحد التلاميذ أن يعرب كلمة السيارة فقال التلميذ: فاعل مرفوع بالونش

كان فى مسابقة بين ثلاثة أشخاص , المسابقة كانت إنهم يعدوا البحر ويطلعوا الجبل و يقتلوا الغوريلا و يتجوزوا الأميرة ... اول واحد غرق فى البحر ، ثانى واحد عدا البحر لكن وقع من فوق الجبل.... أما الثالث (كان غبى شوية) عدا البحر وطلع الجبل وقتل الأميرة ..... و أتجوز الغوريلا

مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه !!!

يووووووووه خلاص بقى كفايه عليكم كده احسن شكلكم هتموتوا من الضحك وانا مش عايزاكم تموتوا دوئتى عشان تشوفوا الموضوع الجاي

شويه نكت تعدل الدماااااااااااااااااغ
صفحة 1 من اصل 1